Roxyn veli Neo oli meillä hoidossa viikon, joten tässä siis Neon päiväkirja viikon ajalta:

 

Neon Päiväkirja

Su 9.1.2011

Rakas päiväkirja. Omistajani ovat lähdössä viikoksi etelään, puhuivat jostain ”hermolomasta”. Mikäköhän se sellainen on ja miksi sellaista oikein tarvitsevat? Toivat minut siis taas leikkimään siskolleni Roxylle! Hannalle ja Tommylle toivat pullon punaviiniä, kuulema tulevat tarvitsemaan sitä. Mutta siis paras juttu, Jipii, painia ja räyhää tiedossa! Mentiin koiratarhaan, jossa tosin keskityin enemmän oman seksuaalisuuteeni tutustumiseen kaikenlaisten koirien puksuttamisen merkeissä. Leikkiminen on ihan yliarvostettua ;) Ilta tuli ja omistajia ei kyllä enää näkynyt, mutta ei se mitään, kun sain siskon kanssa remuta vielä lisää :D Riehuessa tulee pissahätä ja päätin sen kunniaksi pissata sisälle 3 kertaa. Nyt meidät pakotettiin nukkumaan, ei oltais millään haluttu. Vastahan tässä oli lämpimiksemme 5-6 tuntia räyhätty.

Pudonneiden hampaiden saldo 2.

 

Ma 10.1.2011

Nukuin ihan hyvin ensimmäisen yön. Sain mukaani omistajiltani tuoksuvan pyyhkeen ja tutun petialustan. Nukuin sitten siskon vieressä lattialla. Se on kyllä uninen tyyppi, ihme velttoilija. Minusta olisi kivempaa olla ylhäällä jo heti kukonlaulun aikaan. Illalla pääsin koiratarhaan ja aaaahh, kohtasin siellä elämäni rakkauden! Amstaffi Marin, joka ei hätistänyt minua pois selästä (eikä päästä, eikä mistään, tyyli vapaa) ja sain puksutella mielin määrin. Piru noi Hanna ja Tommy vaan kävivät vähän väliä raahaamassa minut pois Marin kimpusta vaikka häntä niin lemmin! Oih Mari! Mari vähän väliä vaan juoksi Roxyn kanssa jonkun typerän lumipallon perässä uppohankeen loikkimaan. Minäkin citykoira jouduin sitten siis alistumaan siihen ja loikin heidän perässään kahlaamaan lumeen. Siis OMG ei ollut edes aurattu! Miten säälittävää toimintaa yyyh, no mutta mitä sitä ei rakkauden eteen tekisi.... ;)

 

Ti 11.1.2011

Portaat on sitten pirun pelottava juttu! Minä itken alhaalla kun sisko ramppaa portaita ylös ja alas sen mukaan missä tää outo toinen perhekin oleskelee. Se taitaa vittuilla mulle, samperin bitch! En minä vaan, vaikka namilla maanitellaan tai viedään portaisiin...itkettää vaan niin perkuleesti! Vai olenko oikeasti siis sylikoira ja tykkäänkin vaan siitä niin kovasti, että minua kanniskellaan ja pidetään sylissä...hmm..ehkä olen ovela ;) Ainakin olen hyvä itkemään. Ne portaathan voi vaikka syödä mut, eikä niitä voi puksuttaa, ihan turhat siis! Perustan nettiaddressin portaita vastaan! Who's with me!

Illalla pääsin taas koiratarhaan. Siellä oli ihana Novascotiannoutajauros, jota myös puksuttelin. Kummasti se väisteli alta, minähän vain osoitan rakkauttani...ja taas mua kiskottiin pois sen koiran päältä. Miksi ihmeessä? Kun muut koirat lähtivät koirapuistosta jäin sinne Roxyn, Tommyn ja Hannan kanssa. Sitten oltiin sellaista kivaa etsi -leikkiä, missä olin aika hyvä :) Tommy meni piiloon eri puiden takaa ja meidän piti Roxyn kanssa löytää se. Löydettiin joka kerta! Sitten Roxy, Hanna ja Tommy oli sellaista hölmöä tänne, sivulle-juttua mistä en ymmärtänyt hölkäsenpöläystä. Siinä se sisko säntäili niiden välissä tuhatta ja sataa ja kiersi selän takaa sivulle. Ihan turhaa tuo tollainen touhu, mielummin puksuttelen ja itkeskelen, mijonääriäitejä lainatakseni ”siis ei oo yhtään mun juttu!” ;)

Illalla otin siskon kanssa vähän tappelunkin puolelle ja se on nyt sitten selkeesti pomo...damn...onneksi mäkin saan paljon rapsutteluja ja pääsen sohvalle Tommyn kaa katsomaan telkkaa. Sisko on outo tyyppi, se ei tykkää tulla sohvalle ollenkaan. Lesoan sille näyttämällä miten ponkaistaan sohvalle yhdellä loikalla. Se ei ollenkaan arvosta tätä, ei tiedä mistä jää paitsi, pyh! Sohvat rules! Ja puksuttaminen!!! ;)

 

Ke 12.1.2011

Tänään siskolla oli sisähallilla tokotreenit joten Tommy piti minullekin omat sellaiset tokotreenit. Ensin  se teki minulle jotain outoa kontaktiharjoitusta (apua oliko kyse hypnoosista tai woodoosta tai jostain friikistä) ja huomasin olevani sen jälkeen tosi skarppi ja hain vastauksia hänen kasvoiltaan.

Sitten se outo Tommy halusi, että kierrän sen selän takaa ja istun hänen viereensä. Aaa, tää oli varmaan sitä eilistä mitä Roxy teki ja tää istujuttu olikin jo tuttu ja sen osaan kyllä!  Kumma juttu, että aina kun katsoin häntä tarkkaavaisenoloisena ja kiersin selän takaa viereen niin sain namia. Jee, täähän on kivaa :D Siskokin tuli illalla kotiin täynnä kaikkia mielenkiintoisia koirahajuja! Mitäköhän se on opiskellut? Se on kyllä enemmän sellainen tosikko, taitaa olla aika lukutoukkahikari ;) (no, kyllä mä salaa sitä fanitan)

Pudonneiden hampaiden saldo 3.

 

To 13.1.2011

Tänään aloitin aamun vinkumalla kuuden aikaan ja pissasin sen kunniaksi makkarin lattialle. Ihmetyyppi toi sisko kun ei halua päristä näin aikaisin, käpertyy vaan tiiviimmälle kerällä ja jatkaa unia. EVVK. No sainpas ainakin tempauksellani Tommyn ja Hanna ripeästi ylös :D Kyllä mulla tätä pissaa riitti vielä pihallekin. Ihme suorittaja toi sisko, kun se ulos mennessä aina heti ekana tekee juttunsa ja vasta sitten leikkii. Musta kun on kivempaa touhuta ulkona kaikenlaista epämääräistä ja seisottaa noita pihalla varsinkin aamukiireessä pitkään ja sitten vasta tehdä pissat ja kakat, hähää. Valta on kivaa! I got the power! Lumesta on tehty pihalle sellaisia kivoja kujia. Roxy juoksee villisti siellä ja mä seison paikallani ja yritän kampata sitä. Se aina tahtoo, että jahtaisin sitä takaa..mutta mä en kyllä jahtaa kuin Maria. Koskakohan sen Amstaffin taas näkee? <3 Mari <3 Eikös ne niin sano, että: ”Ota riski ja rakastu...Amstaffiin”? ;)

 http://img1.classistatic.com/cps/po/100711/662r8/3591826_27.jpeg

 

Pe 14.1.2011

”Silakkaa mä saalistan, aion saada suuren, enkä pelkää ollenkaan, vaik vastaan tulee Roxy” ;) Jee, eli mun uusi lempiharrastus on silakkasaalistus ja olen siinä aika hyvä. Eli minut ja siskoni komennetaan istumaan paikoilleen. Sisko istuu ja tuijottaa, minä yritän toki nopeuttaa prosessia pomppimalla edestakas istu, maahan, istu, maahan...ja ottamalla varaslähtöjä..hmmm ehkä sana ”paikka” ei olekaan minulle vielä tuttu..? No mutta kuitenkin aika nätisti ollaan about odottamassa ja sillä aikaa alakertaan piilotetaan kuivatun silakanpalasia ympäriinsä. Sitten meille sanotaan ”etsi” ja me etsitään ne kaikki silakanpalaset. Siskon taktiikka on säntäillä hirveällä vauhdilla ympäriinsä, mun taktiikka on taas, että maltti on valttia. Sisko se vaan juoksee joidenkin palojen ohikin, kun on niin täpinöissään. Mä haistelen tarkkaan mun nenällä ja löydän hitaasti mutta varmasti silakat...öö siis tietty, jos sisko ei oo niitä jo syönyt...kun se on aikaspaljon säpäkämpi kuin meikäläinen.

Ollaan aika parhaita kamuja kyllä siskon kanssa. Sitä en kyllä puksuttele, hyi helekutti! Mutta kaikki tehdään yhdessä ja jaetaan. Syödään samaa puruluuta kimpassa ja nukutaan lusikka-asennossa yhdessä. Me ollaan niin symppiksiä yhdessä :) You complete me <3

 

La 15.1.2011

Räy räy rähinä päällä! Tajusin just, että oon Variston ainoa uroskerry, eix oo siistii! Olin koirapuistossa riehumassa ja sieltä löytyikin urosbelggari, jota jahtasin haukkumalla. Sisko taas vaan tuijotti vapisten ihmisten kenkiä, josko joku ois potkaissut sille vähän lunta ilmaan...pyh ihan turhaa touhua..sisko taitaa olla vähän vajaa....Minä juoksen mielummin Marin perässä kuin tyhjänpäiväisten lumipallojen. Iltapäivällä sisko meni taas sellaisiin tokotreeneihin ja mä pääsin ihan privakävelylle Tommyn kanssa ja se taas opetti mulle sitä sivulletuloa. Alan tajuta sen jo :D Myöskin olen ollut pari päivää tekemättä mitään sisälle! Hyvä minä! :) Illalla täällä oli noiden ihmisääliöiden kavereita ja kovasti kerjäsin rapsutuksia. Ollaan siskon kanssa kyllä aika rauhallisia loppujen lopuksi ja vedettiin sikeitä luottavaisinä pitkin pituuttamme lattialla, vaikka täällä oli paljon vieraita ihmisiä.

Pudonneiden hampaiden saldo 4. (siis ainoastaan löytyneet, syödyistä hampaista ei voi tietää).

 

Su 16.1.2011

Täytyy kyllä sanoa, ettei tuo rakas siskoni ole työkalupakin terävin työkalu. Tai sitten ei narttukoirat osaa päättää mitä ne haluaa. Jos saadaan kummatkin oma luu, niin menee 2 sekuntia, niin sisko on räkyttämässä sitä mun luuta. No herrasmieshän kun olen niin, toki mulle se toinen luukin käy ja tehdään vaihtokaupat. No ei mene taas kymmentä sekunttia, kun sisko on huutamassa korvan juuressa, että haluaakin sittenkin sen luun mikä mulla on. Ja sitten mulla menee hermo ja louskauttaa haukun kerran ja se pentele varastaa taas sen muun luun silloin. No selvä, syödään siis tätä toista luuta taas, ihan miten vaan...ja ei mene taas kuin 10 sekunttia niin sisko on taas vaahtomassa kimeällä äänellä 2 cm päässä mun kuonosta....huoh...onko kaikki narttukoirat tällaisia? Samaa ruokaakin kun saadaan vierekkäisiin kippoihin, niin sisko tuijottaa vaan mua kun mä syön ja komentaa mut pois omalta kupiltani. Sitten se sahaa edes takas siinä vaikka mä kuinka yritän sanoa sille, että se on ihan samaa ruokaa. Onneksi mä oon tällainen  fleksiipeli kaveri, jolle käy kyllä aina kaikki vaihtoehdot, ei oo niin justiinsa. Olen aikamoinen sylikoira ja tykkään oikein painautua sohvalla vasten. Vaikka häntänikin on ihan käppyrällä, olen kyllä aika symppistyyppi joka ei hännänheilutuksia säästele :)

Illalla saatiin taas jahdata Roxyn kanssa tuossa isossa koirapuistossa Hannaa ja Tommya. Kyllä me aika lujaa jo päästään. Noi immeiset kun olivat eri päässä tarhaa ja kutsuivat luokse, niin otettiin siskon kanssa aina skabaa, että kumpi kerkii ensin. Kyllä tuli kuuma juostessa!

 

Ma 17.1.2011

Tänään on se päivä kun rakas laumani tulee lomalta..voi toivottavasti saan kivoja tuliaisia :) Ja näille ihmisille lisää hermoviiniä ;) Ajattelin kuitenkin juhlistaa päivää niin, että herätin nämä ihmisapinat sillä, että pissasin lattialle. :) How nice!

Se saa ne kummasti ylös sängystä aika nopeasti ;) Ja ajattelin, että heitä riemastuttaisi myös se, että voivat siivota pissoja kun tulevat töistä kotiin, joten tein varmuuden vuoksi vielä toisetkin pissat. Hauskaa oli, ainakin minulla mutta parasta on päsätä kotiin :)

 

Roxy kertoi tehneensä mulle biisin. Tässä linkki youtubeen ja sanat vielä, jotta voitte kaikki laulaa mukana:

Lapinlahdenlinnut -Neo ja minä

Neo ja minä olemme ystäviä
vaikka täysin erilaisia
tykkäämme eri asioista

Neo tykkää viinasta minä käyn lenkillä
Neo polttaa tupakkaa minä olen raitis
Neo tykkää pojista minä tykkään tytöistä
Neo käyttää hametta minä käytän housuja
Neo haisee kakalle minä haisen ruusulle
Neo on ruma minä olen komea
Neo on tyhmänläntä minä olen älykäs
Neo on länkisääri minä olen pihtipolvi
Neo on sakilainen minä olen herrasmies
Neolla on psoriasis minulla on puhdas iho
Neo on lyhyt minä olen pitkä
Neo on laiha minä olen vanttera

Neo on maalta minä olen kaupungista
Neo on naimisissa minä olen vapaa
Neolla on velkaa minä olen varakas
Neo kulkee jalan minulla on auto
Neo on kusipää minä olen joviaali
Neolla on vaikeaa minulla on hyvin

Mutta yksi asia meitä yhdistää
joka on meille hyvin tärkeää
sillä molemmilla sillä molemmilla
on jänne poikki - sieltä

;)